Tel.: 051 770 700
Informacije od ponedeljka do petka med: 10.00 - 14.00 uro.
Splošni pogoji poslovanja
Poslovanje
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in obravnavajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Podjetje Optima BIRO d.o.o., v nadaljevanju prodajalec, posluje v obliki spletne trgovine. Prodajalec se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije, vendar pa ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, ki jih posredujejo dobavitelji za posamezen artikel, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletne strani. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema ipd.). Možno odstopanje odtenka barve prikazanih slik na strani.
Veljavnost ponudbe in cene
Slike artiklov v spletni trgovini so simbolične in ni nujno, da v celoti odražajo dejansko stanje ponudbe. Cene so predstavljene kot Spletne cene, ki so ponavadi priporočene maloprodajne cene proizvajalca ali uvoznika. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta (interneta) , se pravi , maloprodajna cena (MPC), v primeru takojšnjega plačila z gotovino in v kateri so že všteti določeni popusti. Spletni izpis Naročila ni temelj za izstavitev računa, ker ne vsebuje možnih dodatnih popustov, nagradnih bonov ipd. dogovorjenih naknadno. Veljavni račun prejme stranka ob prevzemu artikla. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri naročilu blaga, kjer vrednost nakupa presega 300,00 EUR, se obvezno izvede nakazilo (100% avans) celotne kupnine na TRR podjetja na podlagi Predračuna/Ponudbe.
Način plačila
V spletni trgovini se plačuje z gotovino ob prevzemu artikla ali z nakazilom na račun TRR podjetja, kar v obeh primerih pomeni, da velja Spletna cena. Pravnim osebam in kupcem s kupnino nad 300,00 EUR, se izda Predračun/Ponudba, ki je v veljavi 3 dni od datuma izdaje, ob morebitnem nakupu, pa Račun, ki ga prejme stranka ob dostavi blaga. Pridružujemo si pravico do zaračunavanja zakonskih zamudnih obresti v primeru, da blago ni plačano v predvidenem roku. Blago je last podjetja Optima BIRO d.o.o., dokler niso poravnane vse obveznosti!
Sklepanje pogodbe
Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme avtomatsko poslani e-mail kot potrdilo o prejemu naročila, ki pa ni potrdilo, da je artikel dejansko tudi na zalogi, ali pa, da se je pričela vršiti odprema. Sistem Vas le obvesti, da je prejel Vaše naročilo in da je nadaljnje procesiranje naročila v obdelavi. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup izbranega artikla. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe med naročnikom in prodajalcem se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Optima BIRO d.o.o., Brezovska gora 21b, 8273 Leskovec pri Krškem v skladu z zakonom o arhiviranju dokumentov. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na svoj naslov.
Dostava
Blago se pošilja na odgovornost kupca. Vse artikle kupcu paketno dostavlja Pošta slovenije ali GLS dostavna služba, v nadaljevanju dostavljalec, na kupčev naslov v Sloveniji. Kupec plača naročene artikle ob prevzemu ali po predračunu na TRR podjetja. Prav tako pa ob dostavi kupec plača stroške dostave, ki so odvisni od teže paketa. Pridružujemo si pravico do delnega pošiljanja blaga pri naročilu. Kupec, ki naroči več artiklov in katerega od artiklov ni na zalogi, mu bodo takoj poslani artikli, ki so na zalogi, ostali artikli pa bodo poslani takoj ko pridejo na zalogo. Za artikle, ki so poslani naknadno se NE zaračunava stroškov dostave.
V primeru neprevzema blaga poslanega znotraj dobavnega roka se zaračuna kupcu nasledje stroške:
- stroške dostave v obe smeri
- manipulativni stroški vodenja
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. V primeru, da v trenutku dostave ni možen prevzem in plačilo naročenih artiklov, bo dostavljalec pustil pisno obvestilo o možnem kraju in času prevzema in plačila. Po predhodnem dogovoru pa je možna, na željo kupca, tudi prodajalčeva dostava na katerikoli naslov v Sloveniji. Pri tem gre za dostavo tistih artiklov, pri katerih je nujno potrebno, v izogib poškodbam, posebno pazljivejše ravnanje. Taka dostava se zaračuna glede na oddaljenost od sedeža prodajalca.
Dobavni rok
Za artikle na zalogi je dobava 1-3 delovne dni, računano od dneva potrditve kupčevega naročila. Za artikle, ki pa niso na zalogi, je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetem naročilu. O morebitni zamudi v dobavnem roku, pa bo kupec obveščen po elektronski pošti.
Pravica od odstopa od nakupa in vračilo izdelkov
Kupec ima štirinajst (14) dni časa, da sporoči prodajalcu na kontaktni naslov info@zabca.si, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga.
Blago mora kupec vrniti v tridesetih (30) dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe štirinajst (14) dni brez posebnega sporočila o odstopu. Priložena mora biti kopija računa.
V izogib dodatnim stroškom, prosimo upoštevajte, da lahko ogled in preizkus prejetega blaga opravite le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih trgovinah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, šteje za uporabo blaga, pri čemer skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov sami odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete. Pri morebitnem odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete.
Vrnjeno blago bomo pregledali in, če bo pri pregledu ugotovljeno, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže, s poškodovano embalažo, oziroma z drugimi pomankljivostmi, vam bomo obračunali naslednje stroške:
v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 2,00 €
v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 5,00 € oziroma več, če gre za odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe.
Vračilo kupnine se izvede najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenih artiklov na TRR kupca oz. na PayPal račun kupca v kolikor je kupec ob naročilu izbral plačilo s PayPal.
POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO !!!
Garancije, poškodbe pri transportu in reklamacije Garancija: Garancija se uveljavlja v originalni embalaži, z originalno dokumentacijo in računom, ter poročilom o napaki. Blago se pošilja na odgovornost kupca. Reklamacije: Reklamacija se upošteva v 8 dneh od izstavitve računa. Za fizične poškodbe, ki so nastale zaradi transporta, ne odgovarjamo. Kupec je dolžan ob prevzemu pošiljke pregledati stanje njene vsebnosti!
Škoda
Za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne ali malomarne uporabe prodajalčevih artiklov, prodajalec ne nosi odgovornosti!
Varnost
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ( Ur.l.RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr. ) in v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 ( uradno prečiščeno besedilo – Ur.l.RS št. 14/03 ), ter 43. člen ZVPot (Uradni list RS št.126/07). Za morebitne spore je pristojno Okrožno sodišče v Krškem.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Optima BIRO d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Optima BIRO d.o.o., kot ponudnik omogoča spletno prodajo in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.